28 augusti 2014

Vissa torsdagar är bättre än andra. Ibland lyser solen så där extra starkt, himlen är så där speciellt ljusblå och den ljuvliga doften av nybryggt kaffe sprider sig i köket. Idag är en sån dag. Jag har spontanköpt mig både ett par fantastiska träskor (på rea!) från Swedish Hasbeens och en tjusig klänning från Lindy Bop som snart kommer med posten. Har väl ingen större förhoppning på att hinna använda något av det innan höstkylan slår till och det blir jacka och kängor som gäller, men då är jag redan förberedd för vårens bravader!
 
Swedish Hasbeens, Mimmi Bow.
 
Lindy Bop, Audrey.
Imorgon är det äntligen fredag. Ska uträtta vardagsbestyr på dagen och laga pulled chicken, dricka goda groggar och planera resa på vår nyfixade balkong till kvällen. På lördag ska jag och min käre sambo dra en loppisrunda i Göteborg och avsluta med middag, troligen på Texas Longhorn, och Sin City: A Dame To Kill For på bio. Men innan dess blir det ett pass till på fabriken. Ha en fin torsdag! :)
 
 
 
Bilderna kommer ifrån www.swedishhasbeens.com och www.lindybop.co.uk. Klicka på bilderna så kommer du till respektive hemsida!
 
 

ÅÅh va tjusigt, vill också ha! Men ska beställa in lite från Lindy Bop till butiken sen ^^
Bor du i Stenungsund nu eller hade du flyttat en bra bit bort?

Svar: Åh vad roligt! Tycker jag verkligen, dom har så himla fina klänningar! :D Japp, jag bor fortfarande kvar. Tanken var väl att vi skulle flytta norrut, men jag har inte fått tag på något jobb än och min sambo har inte ens börjat söka nåt så då känns det bättre att stanna kvar här så länge där vi ändå har jobb. Man kan ju hålla tummarna för att det blir flytt nån gång iaf! :D
purgatoryblues.blogg.se

SV: Tack gumman! ^^ Grothica menar du? Nej deras butik ligger kvar vid Domkyrkan, jag ligger närmare centralen, Barbarella & kondomeriet ^^
Vi kanske kan ta och ses någon gång då på en fika eller så? :)

Svar: Men gud, vart fick jag det där ifrån?! ^_^ Haha! Ah, där bort igenom! Mysigt område! Ja, det tycker jag definitivt! Hade vart himla kul! :D
purgatoryblues.blogg.se




Kom ihåg mig?