Hejdå, 2014.

2014 var ett jobbigt år. Upp och ner. Om man tar det från början: Avbrott från vardagen för 3 månaders härlig praktik på annan ort, förhoppningar som grusades rejält framåt vårkanten, närstående som råkade ut för stroke, fin resa till USA på semestern, nära att gå in i väggen i början av hösten, fick krångel med bilen som ingen kunde lösa under lång tid och hade som nattligt nöje att åka bärgare, köpte ny bil, fick annat jobb, tackade nej till annat jobb och kom oväntat nog in på ny utbildning som snart startar. Hela året har varit en bergochdalbana, och som tur är har min bättre hälft funnits där när det har varit tufft. Tur det, annars hade det vart ännu jävligare när det var som jävligast.
 
Jag är inte en sån som håller på med nyårslöften. Men denna gången ska jag göra ett undantag. Eller ja, det har väl egentligen ingenting att göra med just att det är nytt år, men efter någons stroke och mitt nära-att-gå-in-i-väggen-äventyr har jag kommit insikt till en del saker som bottnar i en och samma tanke: ta hand om dig själv bättre. I alla avseenden.Så får det bli år 2015 och alla andra år framöver. Härifrån och upp!
 
Hejdå, 2014.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Verkligen upp och ner! Jag hoppas att ditt 2015 blir bra och att du håller nyårslöftet.

Svar: Det hoppas jag med. Härifrån och upp! :D
purgatoryblues.blogg.se




Kom ihåg mig?